Ons eerste FiNLab Jaarverslag 2017/2018 09.10.2018

Ons eerste FiNLab Jaarverslag 2017/2018

Waarschijnlijk heb je het afgelopen jaar wel eens iets van ons voorbij zien komen, of misschien was je aanwezig bij een van onze evenementen? Dan weet je al dat wij vanuit het FiNLab continu interessante content voor onze vakgroep genereren. Van proeverijen, tot ronde tafels en van trendonderzoeken tot blogs.

Maar wat is het FiNLab nu precies? Wat heb jij daar dan aan en wat levert het concreet op? Dat zijn vragen die we heel vaak krijgen en waarop we antwoord geven in ons eerste FiNLab jaarverslag.

Veel leesplezier! Hopelijk geeft het jou extra inspiratie en energie!

DOWNLOAD HIER HET JAARVERSLAG

Trendonderzoek 2018/2019

Ook dit jaar doen we weer een trendonderzoek. Daarvoor zoeken wij jouw hulp. Wil jij ons helpen met het invullen van deze enquête? We vragen slechts 10 minuten van je tijd! Met deze investering heb je niet alleen direct invloed op de agenda van ons FiNLab, je krijgt ook voorrang op alle evenementen die het FiNLab organiseert zoals De Financiële Proeverij, de Digital May seminars en onze trainingen.

Wil jij alvast op de troepen vooruit lopen? Dan kun je hier de enquête al invullen.